• pentru a primi informații si articole puteti trimite email-ul dv la abheda.yoga@gmail.com sau sms cu emailul dv. la 0762.663.153
  • suntem pe Facebook AICI
  • noi cursuri ABHEDA Yoga incep pe data de sambata 20 octombrie 2018 iar înscrierile se fac AICI
  • cursurile TTC200 de profesori de yoga incep pe data de 13 octombrie 2018 iar înscrierile se fac AICI
    • ...................ARTICOLUL....................

    Isabelle CaseyYoga, aceasta minunata comoara daruita de India occidentului, ne confera o multime de beneficii, mai ales atunci cand practicam des si constant. Acest fapt este relevat de studiile efectuate de  Chantal Villemure si Catherine Bushnell de la Centrul National de Medicina Alternativa din Bethesda, Maryland, Statele Unite.

    Folosind scanarea tomografica computerizata, Chantal Villemure a putut detecta mai multa materie cenusie in anumite zone ale creierului, la persoanele care practicau yoga in mod regulat, fata de grupul de control format din persoane care nu practicau yoga. “Am descoperit ca cu cat practicau mai multe ore pe saptamana, cu atat zonele din creier erau mai dezvoltate!” ceea ce arata clar, faptul ca exista o corelare intre practica yoga si dezvoltarea creierului.

    Yoghinii au un volum mai mare al creierului in zona cortexului somatosenzorial, care contine o harta mentala a corpului, in zona cortexului parietal, implicat in directionarea atentiei, si a cortexului visual, aspra caruia cercetatoarea postuleaza ca dezvoltarea lui este amplificata de tehnicile de vizualizare. Hipocampul, o alta regiune din creier, considerata importanta in controlul stresului, este de asemenea mai dezvoltata la practicantii de yoga, la fel ca si precuneus –ul si cortexul cingular posterior, care sunt zonele responsabile pentru conceptul de sine.

    “Toate aceste zone din creier pot fi angajate de diverse elemnte ale practicii yoga”, a mai spus Villemure.

    De obicei, yoghinii, dedica un procent de 70% din practica, posturilor fizice, din Hatha Yoga, si aproximativ 20% din timp meditatiei, iar 10% exercitiilor de respiratie, pranayama; aceste procente sunt tipice pentru sesiunile de yoga practicate in occident. Villemoure a prezentat rezultatele cercetarilor sale in noiembrie 2013, in cadrul intalnirii anuale a Societatii pentru Neurostiinte din San Diego, California, Statele Unite.

    Avand dovada stiintifica a faptului ca pe masura ce exersam, creierul nostru devine mai performant, vom fi mai motivati sa includem yoga in rutina noastra zilnica, pentru a beneficia din plin de acesta minunata arta, care ne ajuta sa ne traim viata intr-o stare de pace, armonie si echilibru!

     

    Sursa: http://www.scientificamerican.com/

     

    Filmul despre Abheda Yoga Academy si Kundalini varianta rezumată - (20 min) Dacă doriți, AICI puteți găsi filmul intreg...
  • Am facut un magazin online pentru yoghini - www.bms.life :
  • izoprene, pături, perne de meditație, cărți de yoga și nutriție, obiecte pentru yoga
  • apă minerala de calitate, sucuri naturale
  • hrană sănătoasă pentru yoghini, pâine, cereale, mezeluri de soia, miere
  • produse naturiste terapeutice
    Aici urmărim să avem
    TOT CE ARE NEVOIE UN YOGHIN
    Dacă tot avem nevoie să cumpărăm ceva
    mai bine cumpărăm de aici
    și ajutăm și magazinul și pe noi.