• pentru a primi informații si articole puteti trimite email-ul dv la abheda.yoga@gmail.com sau sms cu emailul dv. la 0762.663.153
  • suntem pe Facebook AICI
  • Înscrierile la noi cursuri ABHEDA Yoga se fac AICI
  • cursurile TTC200 de profesori de yoga incep pe data de 10 noiembrie 2018 iar înscrierile se fac AICI
    • ...................ARTICOLUL....................

    Aceasta doctrina este intalnita mai ales in Tibet si este in legatura si cu exceptionala legenda reala(!) a taramului mitic al Shambalei sau Shangri-la.

    Boddhisattva-sii sunt fiinte spirituale exemplare care realizeaza antrenamentul lor spiritual nu pentru propriul lor bine ci pentru binele tuturor fiintelor din Univers.

    Astfel ei urmaresc sa se transforme spiritual, in primul rand pe ei , deoarece daca ei nu se transforma, nu vor putea ajuta pe nimeni sa se transforme.

    In acelasi timp ei realizeaza eforturi spirituale de ajutorare a celorlalti si de antrenare a lor intr-o spirala ascendenta de evolutie spirituala tot mai accelerata, facand aceasta, insa, in deplin respect si iubire a tuturor fiintelor din Univers.

    Ei jura, insa, ca nu vor realiza pasul final de dobandire a Supremei Perfectiuni , a Eliberarii spirituale, chiar si atunci cand le va fi foarte usor sa il realizeze, decat atunci cand toate fiintele din Univers se vor fi eliberat deja.

    Astfel orice efort spiritual realizat de ei este, chiar si el, complet golit de orice urma de egoism.

    Perspectiva boddhisattva este foarte speciala si , probabil , cea mai corecta, deoarece ea include faptul ca nu ii poti ajuta pe altii prea mult daca nu te ajuti mai intai pe tine.
    Un orb nu poate conduce sau ajuta un alt orb decat foarte putin.
    In mod obisnuit, doctrina altruismului gen “hai sa imi dedic viata ajutorarii celorlalti” nu este suficienta, chiar daca poate aduce unele rezultate.
    Este necesar sa fie completata cu constientizarea necesitatii propriei evolutii spirituale, pentru a-i putea ajuta eficient pe ceilalti.
    Practic, lucrezi spiritual in primul rand pentru tine deoarece ai o raspundere referitoare la imensul numar de fiinte care trebuie ajutate.
    Si, pe masura ce acest progres are loc, se gasesc cai mai mult sau mai putin eficiente prin care acest progres sa se transpuna in ajutorarea celorlati.

    FII BUN, DAR, FII BUN LA CEVA!

    Leonard Radutz
    Societatea Academica AdAnima
    pentru Transformare si Cunoastere de Sine

    ……………………………………………………………………………………………..

    1. A aspira la Suprema Eliberare este o practica de
    BODDHISATTVA.
    2. A nu comite fapte rele este o practica de BODDHISATTVA.
    3. A te increde intr-un GURU si a-L iubi ca pe un prieten spiritual este o practica de BODDHISATTVA.
    4. A-ti cauta refugiul in Triplul Giuvaer: BUDDHA, DHARMA si SANGHA este o practica de BODDHISATTVA.
    5. A renunta la orice atasament al acestei vieti in favoarea evolutiei spirituale este o practica de BODDHISATTVA.
    6. A abandona obiectele fata de care dorinta ta creste;
    percepandu-le ca ireale, este o practica de BODDHISATTVA.
    7. A asculta cu atentie invatuturile spirituale, a reflecta si a medita zi si noapte asupra lor, este o practica de BODDHISATTVA.
    8. A renunta la anturajele rele este o practica de BODDHISATTVA.
    9. A renunta complet la fericirea ta in favoarea fericirii
    celorlalti este o practica de BODDHISATTVA.
    10. A fi plin de Compasiune fata de cei care te fura, te lovesc sau iti sunt nerecunoscatori este o practica de BODDHISATTVA.
    11. A lauda plin de iubire calitatile celui care te calomniaza este o practica de BODDHISATTVA.
    12. A fi calm in fata celui care dezvaluie in public o greseala a ta, pe care o ascundeai, si a-l transfigura intr-un Suprem GURU este o practica de BODDHISATTVA.
    13. A respecta (dar nu a-l si urma!) ca pe propriul GURU pe acela, care desi egal tie, sau chiar evident inferior, te dispretuieste si incearca sa te discrediteze si sa te umileasca, este o practica de BODDHISATTVA.
    14. A lua asupra ta, chiar si atunci, cand tu insuti te afli la greu, actiunile rele ale tuturor fiintelor si a suferi consecintele lor, este o practica de BODDHISATTVA.
    15. A fi modest atunci cand esti apreciat, vazand astfel fructele KARMA-ei ca neavand substanta reala, este o practica de BODDHISATTVA.
    16. A disciplina mintea prin Iubire si Compasiune este o practica de BODDHISATTVA.
    17. A intelege natura iluzorie a creatiilor mintii si a nu
    concepe subiectul si obiectul ca existand in realitate este o practica de BODDHISATTVA.
    18. A aborda circumstantele defavorabile ca fiind iluzorii este o practica de BODDHISATTVA.
    19. A practica generozitatea (DANA PARAMITA) fara a astepta vreo recompensa sau vreun fruct al KARMA-ei este o practica de BODDHISATTVA.
    20. A respecta normele morale si legamintele autoimpuse (SHILA PARAMITA), spre binele tuturor fiintelor vii este o practica de BODDHISATTVA.
    21. A fi perfect rabdator (KSHANTI PARAMITA) fara a avea pentru cineva vreo iritare sau vreun resentiment este o practica de BODDHISATTVA.
    22. A face eforturi consecvente pentru a-ti amplifica energia launtrica (VIRYA PARAMITA) care este sursa tuturor calitatilor spre binele tuturor fiintelor vii este o practica de BODDHISATTVA.
    23. A medita (DHYANA PARAMITA) pentru a elimina toate obstacolele (KLESHA) din Calea spre Eliberarea SUPREMA este o practics de BODDHISATTVA.
    24. A avea o viziune justa (PRAJNA PARAMITA) percepand subiectul actiunii, obiectul ei si cu actiunea insasi ca fiind lipsite de o existenta reala este o practica de BODDHISATTVA.
    25. A-ti examina obiectiv lipsurile si greselile pentru a te
    separa complet de ele spre binele tuturor fiintelor vii este o practica de BODDHISATTVA.
    26. A renunta la limbajul vulgar, grosier, la cuvintele dure, la barfe si palavrageala spre binele tuturor fiintelor vii este o practica de BODDHISATTVA.
    27. A nu critica niciodata pe altii si a nu vorbi despre
    greselile lor spre binele tuturor fiintelor vii este o practica de BODDHISATTVA.
    28. A fi mereu ATENT la situatia prin care treci si la reactia pe care ea o trezeste in tine, urmarind sa-ti corectezi conduita spre binele tuturor fiintelor vii este o practica de BODDHISATTVA.
    29. A consacra meritele ce provin din eforturile spirituale necesare obtinerii Eliberarii Supreme si anularii suferintei tuturor fiintelor vii este o practica de BODDHISATTVA.
    30. A obtine Iluminarea Spirituala (BODDHICHITTA) pentru a ajuta toate fiintele vii sa atinga Eliberarea Suprema este o practica de BODDHISATTVA.

    Filmul despre Abheda Yoga Academy si Kundalini varianta rezumată - (20 min) Dacă doriți, AICI puteți găsi filmul intreg...
  • Am facut un magazin online pentru yoghini - www.bms.life :
  • izoprene, pături, perne de meditație, cărți de yoga și nutriție, obiecte pentru yoga
  • apă minerala de calitate, sucuri naturale
  • hrană sănătoasă pentru yoghini, pâine, cereale, mezeluri de soia, miere
  • produse naturiste terapeutice
    Aici urmărim să avem
    TOT CE ARE NEVOIE UN YOGHIN
    Dacă tot avem nevoie să cumpărăm ceva
    mai bine cumpărăm de aici
    și ajutăm și magazinul și pe noi.