• pentru a primi informații si articole puteti trimite email-ul dv la abheda.yoga@gmail.com sau sms cu emailul dv. la 0762.663.153
  • suntem pe Facebook AICI
  • Înscrierile la noi cursuri ABHEDA Yoga se fac AICI
  • cursurile TTC200 de profesori de yoga incep pe data de 10 noiembrie 2018 iar înscrierile se fac AICI
    • ...................ARTICOLUL....................

    Nu muncim pentru profit (dar el este un parametru de care trebuie sa tinem cont pentru a fi eficienti). Muncim pentru a avea un loc în lumea asta, pentru a implini nevoile unor semeni, pentru a ne realiza menirea interioara, pentru a face binele…

    În ciuda opoziţiei unor materialisti, principiul enunţat în legatura cu valoarea autentica a muncii este, după parerea noastră, viitorul omenirii.

    Din păcate el nu reprezintă şi prezentul ei, dar… depinde de noi.

    Depinde de noi atitudinea cu care muncim, cu care căutăm soluţiile,
    depind de noi motivaţiile pentru care muncim şi
    dacă facem aceste lucruri înţelepţi şi detaşaţi sau
    văzând doar efectele materiale şi ahtiaţi după profit.

    Acharya Leonard
    Societatea Academică AdAnima

    nouPreluat de pe Hotnews.ro
    “Experimentul Caveman: Cand cativa oameni pot schimba lumea”
    de Magor Csibi

    “O fi Banatul fruncea? In cazul asta e. Unde au esuat Ministerul Agriculturii, Guvernul, Parlamentul, fondurile europene si ceilalti, ei au reusit. Au inceput sa salveze micii agricultori din judetul Timis. Si nu numai atat. Proiectul a fost dezvoltat in cadrul unui proiect al Consiliului Europei, in parteneriat cu Platforma Europeana IRIS, avand ca partener institutional Primaria Municipiului Timisoara.

    Stim ca toti vor sa salveze agricultura, taranii, produsele, istoria, dar nimeni nu e capabil sa si faca ceva concret. Atata vreme cat peste tot se vorbeste despre fonduri, reformare, strategii, se scriu si se deseneaza sute de pagini despre viitorul fermierului roman, ASAT-ul tace si face.

    ASAT nu este o asociatie juridica. E mai degraba o asociere intre consumator si producator. O relatie asemanatoare celei pe care o am eu cu “patronul” magazinului de la parterul blocului meu. Ei nu fac altceva decat sa creeze o legatura directa intre micul producator, care in mod normal are de luptat cu sute de taxe dar si cu magazinele mari, si consumatorul urban, care nu are mereu unde sa gaseasca rosii sanatoase.

    In cadrul acestui proiect, agricultorul nu doar cultiva legume, ci cultiva legume pentru oameni. Nu se creaza o legatura pur comerciala intre producator si consumator, ci mai degraba una reala. Cultivatorul stie ca se straduie nu numai ca sa aiba un trai decent, dar si pentru Dragos, Maria si Andrei, adica pentru oameni normali. In acest fel, producatorul va fi mult mai responsabil si va si primi un feedback real, consumatorul avand libertatea sa renunte la serviciile sale, in anumite cazuri.

    In ASAT nu toate produsele sunt certificate ca fiind Eco, exigentele fiind destul de mari, dar se garanteaza ca toate produsele sunt obtinute in mod natural. Adica fara modificari genetice, fara pesticide, ierbicide si alte substante chimice. In acest fel ASAT este un program cu o responsabilitate ridicata fata de mediu.

    Producatorii n-au voie sa apeleze la intermediari, n-au voie sa ia produse de la alti producatori si trebuie sa permita accesul in gospodariile lor. In acest fel, consumatorul poate sa vada personal cum se cultiva si cum cresc legumele si e totodata incurajat sa participe la acest proces.

    Mai mult, ASAT responsabilizeaza consumatorii. Intrand in contact direct cu producatorii, ei vor intelege greutatile intampinate in procesul de cultivare, vor intelege ca in mod natural legumele cresc greu, incet. Parintii, dar mai ales copiii, vor putea intelege importanta anotimpurilor si vor invata sa nu se mai astepte sa aiba acces la toate legumele in orice moment al anului.

    Consumatorul poate sa isi aleaga fermierul direct, facandu-i o vizita la ferma. Astfel, producatorul are siguranta ca nu cultiva nimic degeaba. Are consumatori, are un mic avans si un interes real.

    Proiectul a fost pornit in 2008 si a avut initial un grup de 20 de consumatori. Un an mai tarziu, la proiect au aderat deja 110 familii, adica aproape 350 de persoane. Sa speram ca in 2010 va continua trendul ascendent. Mai mult, chiar m-as astepta sa fie “mutat” in alte orase. Se pare ca deja in acest an atat clujenii, cat si sibienii se vor putea bucura de aceasta initiativa.

    Nici nu mai am cum sa mai laud acest proiect. E eco, e responsabil, e educativ, e bine gandit, ne ajuta sa interactionam mai bine, contine toate elementele in care noi, cei de la TOTB, credem. Daca as descoperi astfel de initiative in fiecare saptamana, nu as mai pune capat experimentului meu.

    Si iata, ce am zis in postarea despre produsele romanesti e adevarat: “am ajuns la concluzia ca poate vom avea si noi o productie a noastra. Numai ca e bine ascunsa si trebuie sa stim s-o cautam.”

    Mai stiti de asemenea initiative?”

    Preluat din www.hotnews.ro

    http://think.hotnews.ro/experimentul-caveman-cand-cativa-oameni-pot-schimba-lumea.html

    Filmul despre Abheda Yoga Academy si Kundalini varianta rezumată - (20 min) Dacă doriți, AICI puteți găsi filmul intreg...
  • Am facut un magazin online pentru yoghini - www.bms.life :
  • izoprene, pături, perne de meditație, cărți de yoga și nutriție, obiecte pentru yoga
  • apă minerala de calitate, sucuri naturale
  • hrană sănătoasă pentru yoghini, pâine, cereale, mezeluri de soia, miere
  • produse naturiste terapeutice
    Aici urmărim să avem
    TOT CE ARE NEVOIE UN YOGHIN
    Dacă tot avem nevoie să cumpărăm ceva
    mai bine cumpărăm de aici
    și ajutăm și magazinul și pe noi.