• pentru a primi informații si articole puteti trimite email-ul dv la abheda.yoga@gmail.com sau sms cu emailul dv. la 0762.663.153
  • suntem pe Facebook AICI
  • Înscrierile la noi cursuri ABHEDA Yoga se fac ACUM
  • cursurile TTC200 de profesori de yoga incep pe data de 19 octombrie 2019 iar înscrierile se fac AICI
    • ...................ARTICOLUL....................

    Cum se face?

    Aceasta este o tehnică ce poate fi aplicată și ca meditație în acțiune. Poate fi realizată stând în orice poziție, chiar și pe parcursul zilei (de exemplu atunci când așteptăm la coadă).
    Totuși, mai ales dacă suntem începători, este bine să respectăm următoarele indicații pregătitoare.

    Pregătire

    Ne așezăm într-o postură confortabilă, în care să putem relaxa complet corpul. Urmărim să avem trunchiul drept, vertical, evitând să ne întindem la orizontală, pentru a putea păstra mai ușor starea de conștiență.
    De exemplu, putem sta “turcește” așezați pe o pernă, pe un scaun de meditație, în postura tronului cu perne care să susțină genunchii… sau chiar pe un scaun normal.

    Închidem apoi ochii

    și urmărim să ne interiorizăm cum știm mai bine (pentru a înțelege mai multe despre noi, despre viață și despre cum să ne interiorizăm, vă așteptăm cu drag la curs).
    Suntem atenți asupra procesului respirației, fără a-l modifica în mod conștient (chiar dacă este posibil să se modifice)… pur și simplu îl observăm.
    Gradat, sesizăm cum starea noastră devine tot mai profundă și mintea tot mai liniștită. Este necesar să fim fermi în focalizarea noastra, pentru a avea eficiență.

    Urmărim să practicăm acest tip de meditație minim 10 minute pe zi.

    Efecte

    • stare de pace
    • calm
    • echilibru interior mărit
    • putere de a manifesta răbdarea
    • putere de a ne interioriza tot mai bine

    Mai multe efecte ale practicii meditației asupra vieții, aici.

    Filmul despre Abheda Yoga Academy si Kundalini varianta rezumată - (20 min) Dacă doriți, AICI puteți găsi filmul intreg...