• pentru a primi informații si articole puteti trimite email-ul dv la abheda.yoga@gmail.com sau sms cu emailul dv. la 0762.663.153
  • suntem pe Facebook AICI
  • noi cursuri ABHEDA Yoga incep pe data de sambata 20 octombrie 2018 iar înscrierile se fac AICI
  • cursurile TTC200 de profesori de yoga incep pe data de 13 octombrie 2018 iar înscrierile se fac AICI
    • ...................ARTICOLUL....................

    Agitatia si stresul  cu care se confrunta fiecare dintre noi, a devenit un fapt cotidian. Suntem din ce in ce mai presati de timp, de job-uri solicitante, de target-uri, deadline-uri, de indatoririle pe care le avem atat in plan personal cat si profesional. Exista oareo modalitate de a ne pastra echilibrul in tot acest haos al vietii moderne?

    Da, cu siguranta, este chiar ochiul de liniste din mijlocul furtunii, legatura noastra cu Sinele interior. Pentru a putea accesa aceasta stare avem o cale directa si foarte eficienta  – meditatia.

    Meditatia implica un efort minim, acela de a ne aseza intr-o postura stabila si de a ne linisti mintea; efectele pozitive apar chiar din prima zi de practica, indiferent de persoana si de locul in care se mediteaza.

    Noi studii efectuate de specialistii de la Universitatea Harvard din Statele Unite, demonstreaza ca ea poate aduce diverse beneficii pentru sanatate, ajuta la ameliorarea sistemului imunitar, reducerea tensiunii arteriale si consolidarea functiilor cognitive.

    In decursul studiului s-au identificat patru elemente cheie ale starii de meditatie care ajuta la combaterea stresului: constiinta de sine, constientizarea propriului corp, controlul emotiilor si concentrarea atentiei.

    Un alt fapt descoperit a fost acela ca meditatia reduce cu aproximativ 40% din intensitatea durerii si 57% din neplacerile cauzate de aceasta –  ceea ce inseamna ca cei care mediteaza prezinta o toleranta la durerea fiziologia mult mai mare decat a oamenilor obisjuiti.

    Multi oameni in varsta isi petrec ultimii ani din viata in singuratate, rudele apropiate mor si copii pleaca, dar a fi singur  poate a vea un impact devastator asupra psihicului uman. Singuratatea a fost asociata cu un rist crescut pentru bolile de inima, Alzheimer, depresii si chiar morti premature.Dezvoltarea unor tratamente pentru reducerea sentimentului de siguratate la batrani este esentiala, dar din pacate eforturile precedente au dat rezultate slabe.

    Care este remediul?  Cercetatorii de la UCLA mentioneaza ca un simplu program de meditatie de numai opt saptamani reduce aceste efecte asupra batranilor. Mai mult, stiind ca singuratatea este asociata cu o activitate crescuta a genelor care produc efecte inflamatorii responsabile de foarte multe boli, inclusiv markerul inflmator – proteina reactiva C (CRP)  care este un factor important in bolile de inima,  s-a constatat ca acestea  si-au redus semnificativ activitatea in urma sedintelor de meditatie.

    Inflamatia este o componenta naturala a sistemului imunitar si ajuta la rezolvarea diverselor probleme,  atunci cand este vorba de o infectie sau o rana. Dar inflamatiile cronice sunt cunoscute ca factor principla in patologia multor boli si deranjamete psihice.

    Conducatorul grupului de cercetare Steve Cole, profesor de medicina si psihiatrie si membru al Centrului de Psihoneurimunologie de la ULCA, spune: “Munca noastra prezinta pentru prima data dovada ca o interventie la nivel psihologic poate scadea sentimentul de singuratate si reduce si expresia pro-inflamtorie a genelor,, dacă aceste date vor fi susţinute de cercetări ulterioare, MSBR (Programul de doua luni de reducere a stresului mental prin meditatie) poate fi o unealta importanta pentru  a imbunatati calitatea vietii pentru atatia oameni in varsta.

    Studiul s-a desfasurat pe un esation de 40 de adulti cu varste cuprinse intre 55 si 85 de ani, impartiti in doua grupuri, unul care a practicat meditatia si un grup de control in care nu s-a meditat.

    Chiar daca grupul a fost mic, rezultatele au fost incurajatoare, ele fiind sustinute de starea psihica si fizica mult mai buna  a celor carea au participat la sesiunile de meditatie, la care au fost invatate tehnici de linistirea a mintii si tehnici de respiratie.

    Recent Dr. Helen Lavretsky, profesor de psihiatrie la UCLA si membru al Centrului Cousins, a publicat un studiu care arata ca o forma de meditatie yoghina ce include recitarea unor mantre, reduce expreisa inflamatorie a genelor si nivelurile de stres, chiar si in cazul pacientilor cu Alzheimer. Acest fapt coduce catre ideea de conectare a mintii cu genomul uman si identificarea unor practici simple ce pot imbunatati starea de  sanatate.

     

     

    sursa: http://scitechdaily.com/meditation-reduces-loneliness-and-expression-of-inflammatory-genes/

     

    Filmul despre Abheda Yoga Academy si Kundalini varianta rezumată - (20 min) Dacă doriți, AICI puteți găsi filmul intreg...
  • Am facut un magazin online pentru yoghini - www.bms.life :
  • izoprene, pături, perne de meditație, cărți de yoga și nutriție, obiecte pentru yoga
  • apă minerala de calitate, sucuri naturale
  • hrană sănătoasă pentru yoghini, pâine, cereale, mezeluri de soia, miere
  • produse naturiste terapeutice
    Aici urmărim să avem
    TOT CE ARE NEVOIE UN YOGHIN
    Dacă tot avem nevoie să cumpărăm ceva
    mai bine cumpărăm de aici
    și ajutăm și magazinul și pe noi.