• pentru a primi informații si articole puteti trimite email-ul dv la abheda.yoga@gmail.com sau sms cu emailul dv. la 0762.663.153
  • suntem pe Facebook AICI
  • Înscrierile la noi cursuri ABHEDA Yoga se fac AICI
  • cursurile TTC200 de profesori de yoga incep pe data de 10 noiembrie 2018 iar înscrierile se fac AICI
    • ...................ARTICOLUL....................

    Siddha este numele atribuit acelor fiinte umane care, prin practica meditatiei si a tehnicilor yoga, au ajuns sa posede si sa manifeste anumite puteri considerate supranaturale (siddhi-uri).

    Cei care – intelegand ca aceste puteri considerate paranormale, apartin, chiar și ele, de lumea iluziilor, putand sa incetineasca sau chiar sa opreasca accesul la cunoasterea Adevarului Ultim – au reusit sa obtina Eliberarea Suprem, au fost  numiti mahasiddha-si sau mari maestri realizati spiritual.

    Cei optzeci si patru de mahasiddha-si, au fost parintii fondatori ai traditiei Mahamudra, care au relevat tehnicile de meditatie si le-au transmis discipolilor lor.
    Ei au trait in India si Tibet intre secolele al VII-lea si al XII-lea, jucand un rol important in formarea tratitiilor esoterice ale buddhismului tantric.

    Numarul optzeci si patru este considerat un numar “perfect”. Astfel, cei optzeci si patru de mahasiddha-si, pot fi priviti ca arhetipuri ale miilor de adepti ai caii tantrice. Printre ei putem regasi adepti apartinand aproape tuturor paturilor sociale, incepand cu fermieri, mestesugari, muzicieni, si poeti, si terminand cu preoti, yoghini sau regi.

    Totusi cei mai cunoscuti dintre ei – Tilopa, Naropa, Saraha, Luipa, Ganthapa– au fost sadhu-si, yoghini ratacitori, care transmiteau invataturile spirituale mai mult prin exemplul lor personal si prin impactul pe care viata lor profund dedicata Absolutului Divin, il avea asupra celorlalti. Flexibilitatea traditiei tantrice a permis inca de la inceput, celor initiati sa aiba o viziune care nu excludea nimic, ci includea totul ca mijloc de a atinge eliberarea, astfel incat nici o forma de institutionalizare nu a reusit sa compromita libertatea lor interioara.

    In buddhismul tibetan, Mahamudra reprezinta atat calea tantrica cea mai inalta, cat si telul ei ultim.

    Mudra reprezinta in buddhismul tibetan, un gest asociat unei atitudini interioare sau exterioare, dar mai are si sensul de simbol (care, insa este impropriu folosit la traducerea expresiei Mahamudra).

    Prefixul Maha insemna “mare”. Mahamudra ar putea fi tradusa ca “marea atitudine”, “atitudinea suprema de situare in vidul originar al tuturor lucrurilor”.

    In general, patternul structural al legendelor este urmatorul: diagnoza, prescriptiile, cura (sadhana) si vindecarea, sinonima cu atingerea iluminarii.

    Cel mai adesea intalnim, in aceste legende, un om bolnav, constient de boala sa, dezgustat de modul sau de viata. El este nefericit si isi doreste cu ardoare sa se vindece. Cand este pregatit, apare Guru-l care la cererea discipolului, ii ofera acestuia initierea si perceptele  spirituale. Discipolul isi realizeaza sadhana si atinge mahamudra-siddhi, iar in acest proces,  “boala” initiala este vindecata.

    Legendele accentueaza importanta Guru-lui care nu trebuie privit doar ca o fiinta umana extraordinara care are de transmis o anumita cunoastere, este esential pentru discipol sa se apropie de acesta cu respect si adoratie.

    Esenta initierii, care ii este conferita discipolului la momentul potrivit si intr-o conjuctura favorabila consta in experimentarea de catre discipol a indentitatii sale cu Guru-l sau pe care il identifica cu Buddha. Dupa aceea, practica fundamentala a discipolului consta in a reproduce aceasta experienta ultima si de a o integra in viata sa de zi cu zi.

    Intreaga practica spirituala este de fapt o alchimie, in care yoghinul este un alchimist care transforma metalul mintii impure si confuze in aurul purei constiinte. Piatra filozofala care transforma totul in aur este constientizarea deplina a otravei care a generat confuzia initiala. Astfel otrava se transforma in nectar, iar obstacolele devin tot atatea resurse, deoarece constiinta este atotcuprizatoare.

    Realizand natura sa intima, yoghinul realizeaza natura ultima a intregului univers, atingand astfel mahamudra-siddhi.

    Filmul despre Abheda Yoga Academy si Kundalini varianta rezumată - (20 min) Dacă doriți, AICI puteți găsi filmul intreg...
  • Am facut un magazin online pentru yoghini - www.bms.life :
  • izoprene, pături, perne de meditație, cărți de yoga și nutriție, obiecte pentru yoga
  • apă minerala de calitate, sucuri naturale
  • hrană sănătoasă pentru yoghini, pâine, cereale, mezeluri de soia, miere
  • produse naturiste terapeutice
    Aici urmărim să avem
    TOT CE ARE NEVOIE UN YOGHIN
    Dacă tot avem nevoie să cumpărăm ceva
    mai bine cumpărăm de aici
    și ajutăm și magazinul și pe noi.