• pentru a primi informații si articole puteti trimite email-ul dv la abheda.yoga@gmail.com sau sms cu emailul dv. la 0762.663.153
  • suntem pe Facebook AICI
  • Înscrierile la noi cursuri ABHEDA Yoga se fac AICI
  • cursurile TTC200 de profesori de yoga incep pe data de 10 noiembrie 2018 iar înscrierile se fac AICI
    • ...................ARTICOLUL....................

    simboluri.jpg
    “ Cere mai mult !” ……………..Nu putin, nu suficient, nu necesar. Aceasta este esenta mesajelor pe care industria indemnului le aplica, cu sau fara voia ta, direct mintii tale.
    Fie ca esti sau nu constient, si tu faci parte din aceasta industrie.
    ………………………………………………………………………
    Traim intr-o lume in care fiecare dintre noi , incercam sub o forma sau alta, sa punem stapanire pe mintea celor din jur.

    In spatele acestui demers, se afla teama unei minti conditionate sa creada ca siguranta ii este oferita de controlul instinctelor, mintii si actiunilor celorlalti. Ne autoconditionam crezand ca actionand in directia acestui tip de control ,vom fi in sfarsit liberi.Din pacate, pretul platit este propria libertate.

    Dorind de la bun inceput sa fie pe cont propriu, omul a cautat in exterior siguranta sa, si a trebuit sa munceasca mereu campul existentei sale pentru a-si pune la adapost satisfacerea nevoilor primare, adica hrana si acoperis. Singuratatea aleasa l-a condus pe om la o falsa raportare fata de izvorul resurselor, si astfel s-a nascut Frica de faptul ca cele necesare existentei sunt mereu pe sfarsite.

    Aceasta l-a determinat pe om sa-si faca mai multa hrana si mai mult acoperis. Insa Frica nu a disparut, iar atunci atentia sa s-a indreptat catre cei de langa el, care faceau acelasi lucru, adica hrana si acoperis din aceleasi resurse aparent limitate. Si pentru ca si ceilalti credeau la fel, omul a trecut la actiune. Si-a spus ca pentru linistea lui, accesul celorlati la resurse trebuie ingradit.

    Astfel s-a nascut proprietatea.

    Si pentru ca umbra fricii nu voia in nici un chip sa-l paraseasca , omul s-a gandit ca ar fi buna o proprietate mai mare. Ce s-a intamplat de-a lungul istoriei pentru ca el sa obtina o proprietate mai mare, se stie. Numai ca balaurul fricii nu s-a dat batut, si atunci omul si-a spus ca proprietatea ar trebui cumva protejata impotriva celui care ar indrazni chiar si numai sa se uite peste gard. Proverbul care spune ca pe prieten trebuie sa-l tii aproape, iar pe dusman si mai aproape, acum isi arata adevaratul sens.

    Astfel s-a nascut munca platita.

    Avand suflarea balaurului fricii in ceafa, omului ce a dorit sa fie proprietar pe ceva ce nu-i apartinea, i s-au sugerat tehnici de seductie. Cum sa-l faci pe presupusul inamic, care gandeste exact ca tine, nu sa nu mai gandeasca la fel ca tine, ba chiar sa te intreaca ? Raspunsul este simplu : sa-i induci false nevoi si frici mai mari decat ale tale.

    Astfel s-a nascut industria indemnului.

    Mediul in care traiesti este, vrei, nu vrei, tapetat cu indemnuri. Unele vizibile, altele nu. Eterul este plin de indemnuri. Aceste indemnuri il imping pe om, cu sau fara voia sa, in zodia lui “mai”. Mai frumos, mai sexy, mai bogat, mai sanatos, mai placut, mai sigur, mai celebru, etc, sunt tot atatea false nevoi nascute dintr-o falsa raportare. Si atunci cand acest “mai” se prafuieste deoarece invariabil duce la satietate, i se toarna la radacina putina Frica. Frica de boala, de saracie, de moarte, de razboi, de crize de tot felul, etc.

    Avand la temelie eterna raportare a omului la ceva ireal, mecanismul lui “mai” aproape ca functioneaza de la sine. Omul intra intr-un cerc vicios in care isi cedeaza existenta pentru mai mult. In acest cerc vicios, omul doreste necontenit sa devina „cu mult mai……, cu mult mai………… „ care la un moment dat, nu este decat premisa nasterii unui alt „mai cu mult mai ……….. ”, deoarece apare un nou asa zis reper de la care porneste o noua raportare. La fiecare rotatie a ciclului „mai mult-raportare-mai mult”, se cheama ca ti-ai consolidat statutul social. Sa nu-ti doresti mai mult ? Suna aproape nefiresc. Inca din copilarie suntem indemnati, invatati, conditionati sa vrem mai mult de la ceea ce credem ca reprezinta viata.

    Traind din mai mult in mai mult pentru consolidarea constructiei iluzorii a statutului social, nevoile sunt aparent satisfacute iar fricile nu sunt nici pe departe eradicate. Ele se autoinduc, generand alte nevoi si alte frici. Cu alte cuvinte, asa cum este scris in manualele de economie, satisfacerea unei nevoi atrage aparitia altei nevoi ce trebuie satisfacuta. Treptat omul nici nu mai stie de ce are nevoie.
    Si pentru ca nu ne putem satisface singuri nevoile mereu crescande, trebuie la randul nostru sa satisfacem. Daca eu satisfac, la randul meu voi fi satisfacut. Si daca satisfac mai mult, voi fi satisfacut mai mult.

    Aceasta pare sa fie legea devenirii.

    Pentru a putea sa satisfaci mai mult inseamna sa te raportezi si implicit sa intri in competitie cu cei vor sa satisfaca mai mult decat tine, pentru a deveni, a avea, a demonstra, a convinge cu mult mai mult decat tine. Cu cat raportarea ta fata de sursa resurselor satisfactiei este mai iluzorie, cu atat esti mai apt pentru competitie. Si startul competitiei se da inca de la nivel prescolar, cand cei mai multi dintre parinti amputeaza in mod voluntar bucuria inceputului vietii copiilor lor pentru ca acestia sa poata satisface mai mult in viitor. De cele mai multe ori presiunea este uriasa, deoarece cei mai multi dintre copii nu vor sa deprinda mecanismul fricii.
    Daca opozitia lor persista sunt etichetati ca fiind inadaptati iar daca se pliaza usor pe mecanismul fricii se cheama ca au in fata o frumoasa …cariera.
    Escaladarea deliranta a cursei „satisfac mai mult, deci voi fi satisfacut mai mult”, il impinge pe om pe o curba descendenta ce duce la descentrare spirituala si trai alienant, deoarece in aceasta cursa omul nu poate escalada la infinit. Acest fapt se vede cu ochiul liber in statisticile privind consumul de antidepresive, alcool, droguri, etc. Curba descendenta atinge punctul de minim atunci cand omul isi identifica existenta cu continutul de-a dreptul cinic al unui indicator din manualele de economie si anume gradul de satisfactie. Acesta fragmenteaza diversele felii ale unei existente deja fragmentate in patru paliere: foarte satisfacut, satisfacut, mai putin satisfacut, nesatisfacut. Intre „foarte satisfacut” si „nesatisfacut” nu se afla decat desertul iluziei omului ce incearca necontenit sa faca ceva definitiv, sa fixeze, sa se asigure prin mai mult.
    Avand subconstientul impregnat de indemnul de a face mai mult acele actiuni ce duc la treapta superioara a gradului de satisfactie, la care se adauga frica, indusa sau autoindusa, ca daca nu o faci tu o va face altul, omului din zilele noastre pare sa-i ramana o singura solutie: sa-i indemne la randul sau pe cei de langa el sa faca acelasi lucru : “ Cere mai mult !”…Nu putin, nu suficient, nu necesar…

    Draga Omule, in fiecare zi se da o batalie pentru castigarea mintii tale, pentru ca tu sa ceri mai mult. De fapt, lupta se da pentru ca tu sa devii co-beligerant pentru castigarea mintii altora pentru a cere mai mult. Intrand in aceasta batalie devii consumator, alegator, forta de munca, telespectator, prestator, enorias, subiect, esantion, etc. orice altceva in afara de Om. Aceasta batalie nu se incheie nicioadata cu vreun armistitiu, are o gramada de victime si numai invigatori iluzionati. Ca sa nu te alegi cu capul spart sau cu vreo iluzie pe care o vei trata cu amfetamine ar trebui sa stii ca atunci cand te afli in Intuneric nu te poti lupta cu el lovindu-l cu batul, ci facand un lucru simplu: aprinzand Lumina !

    De aici incolo nu ai de facut decat un singur lucru, si anume sa ceri mai multa Lumina. Cat mai multa. Ea e singura ce nu se supune legii cererii si a ofertei pentru ca cererea nu poate surprinde niciodata oferta nepregatita. De fapt, cererea nici nu poate inghiti toata oferta, care mai e si gratis pe de-asupra. La Bursa Luminii toata lumea castiga pentru ca poate oricand sa ceara mai mult. Si cu toate acestea, Ofertantul nu da niciodata faliment.

    foto-dan-radu-primplan.jpg
    Dan Radu
    29 noiembrie 2008

    Filmul despre Abheda Yoga Academy si Kundalini varianta rezumată - (20 min) Dacă doriți, AICI puteți găsi filmul intreg...
  • Am facut un magazin online pentru yoghini - www.bms.life :
  • izoprene, pături, perne de meditație, cărți de yoga și nutriție, obiecte pentru yoga
  • apă minerala de calitate, sucuri naturale
  • hrană sănătoasă pentru yoghini, pâine, cereale, mezeluri de soia, miere
  • produse naturiste terapeutice
    Aici urmărim să avem
    TOT CE ARE NEVOIE UN YOGHIN
    Dacă tot avem nevoie să cumpărăm ceva
    mai bine cumpărăm de aici
    și ajutăm și magazinul și pe noi.